مجموعه بیوفی

ارائه دهنده خدمات هوشمند در صنعت زیبایی

تاثیر

تاثیر آرایشگر بر ما

محسن مختاری

تاریخ نشر: 1402/09/29
1981

آرایشگر تو بیشتر از آنچه که فکرش را بکنی بر روی تو تاثیر میگذارد...

آیا فکر میکنی که تاثیر آرایشگر در حد زیبایی مو یا چهره توست؟ اگر بله، پس سخت در اشتباهی...

خواندن این مطلب به همه توصیه میشود. حتما آن را برای دیگران هم ارسال کن.

ما در جهانی زندگی میکنیم که از یکدیگر تاثیر میگیریم. ما از محیط، از اشیا، از خانه، از غذا و تقریبا از همه چیز تاثیر میگیریم. در حقیقت بخش زیادی از آنچه که ما هستیم را دیگران شکل میدهند. چه بخواهیم و چه نخواهیم اینگونه است!

اما چرا در این میان بر روی تاثیر آرایشگر بر روی خودمان متمرکز شده ایم؟! چون که تاثیر آرایشگر بر روی ما بیشتر و مهم تر است. حتما با ادامه مطلب همراه باشید چون که مطلب بسیار مهمی را خواهم گفت.

مقدمه

انسان دارای انرژی الکترومغناطیس هست.

قبل از رسیدن به اصل مطلب نیاز به دانستن یک مقدمه کوتاه است. بدن هر انسان دارای یک حوزه انرژی الکترومغناطیسی هست که تا یکی دو سانتی متر هم میتواند از بدن فاصله داشته باشد. که با دستگاههای مخصوص قابل اندازه گیری نیز هست. اما این تمام ماجرا نیست. علاوه بر انرژی الکترومغناطیس بدن، هاله دیگری نیز اطراف بدن را احاطه کرده که در انگلیسی به آن Aura و در فارسی به آن هاله رنگی میگویند. این هاله میتواند بسیار بزرگ باشد.

هاله انسان

عکس هاله رنگی

 

عکس هاله انسان

عکس هاله رنگی

افراد روشن بین که قادر به دیدن این هاله ها هستند، درباره آن مطالب بسیاری گفته اند اما در اینجا ما بسیار خلاصه در مورد آن صحبت خواهیم کرد. هاله انسان متاثر از حالات درونی اوست. رنگ های متفاوتی در هاله انسان ها دیده میشود. بیماری ها و هیجانات ذهنی در هاله هر کسی قابل مشاهده است. شفاگری نیز توسط همین انرژی مرموز امکان پذیر است و نکته منفی قضیه اینجاست که اگر شخصی دارای انرژی و هاله های منفی باشد، میتواند بر روی انسانهای دیگر و محیط خود نیز تاثیر منفی بگذارد.

حال اگر آن شخص آرایشگر باشد تاثیرش بسیار بیشتر هم خواهد شد. چه تاثیر مثبت و چه خدایی ناکرده تاثیر منفی. اما چرا؟!

آیا تا بحال شده که کنار کسی حس آرامش کنید؟ یا تا بحال شده که به صرف قرارگیری در کنار یک نفر اذیت شوید؟ این همان تاثیر هاله و انرژی افراد بر روی یکدیگر است.

یکی از مراکز اصلی خروج و انتقال انرژی در بدن انسان کف دست ها میباشد و یکی از مراکز اصلی دریافت و ورود انرژی، فرق سر انسان میباشد. هر آرایشگری با دست هایش با ما کار میکند و اگر برای موهایمان به آرایشگاه مراجعه کرده باشیم، کار او بیشتر بر روی سر ما خواهد بود. مواجهه کف دستان آرایشگر و سر ما ... . پس هر انرژی که آرایشگر ما داشته باشد ما نیز آن را دریافت خواهیم کرد. نکته دیگری نیز وجود دارد که این تاثیرگذاری را بیشتر میکند و آن اینکه ما معمولا در آرایشگاه در یک حالت آرامش و ریلکس قرار داریم. این آرامش دلایل خاصی دارد که خود مطلبی مفصل نیاز دارد اما بطور خیلی خلاصه، نوازش شدن ما توسط آرایشگر، لمس شدن آرام، حرف های آرام، صدای ابزار کار و ... باعث ایجاد یک حالت هیپنوتیزم سبک در ما میشود که لذت بخش نیز هم هست. همین حالت هیپنوتیزم سبک که به آن خلسه نیز میگویند ما را در برابر انرژی آرایشگر بسیار تاثیرپذیر میکند. حال اگر آرایشگر ما انرژی های خوبی داشته باشد پس خوش به حالمان و اگر برعکس باشد باید فکری برای آن کرد... . انتقال و تبادل انرژی فقط در طول مدت کار توسط آرایشگر نیست بلکه ارتباط انرژیک بین انسانها بسیار مفصل تر و عمیق تر میباشد و معمولا پس از ارتباط حضوری، تا مدتی طولانی تبادل انرژی بین افراد صورت میگیرد. این تبادل انرژی در بین آرایشگر و مراجعه کننده، بین ماساژور و مراجعه کننده، بین پارتنرهای جنسی و افرادی که رابطه احساسی دارند بسیار زیاد است.

انتقال انرژی با کف دست

در این مطلب نمیتوانیم راه و روش صحیح و کامل حفاظت از انرژی های منفی را بیان کنیم. اما اگر احساس میکنید نیاز ضروری برای این کار دارید با ادمین بیوفی در ارتباط باشید.

اگر آرایشگر هستید

اگر آرایشگر هستید برای تاثیر مثبت بر روی مراجعه کنندگان حتما تکنیک های یوگا و مدیتیشن را یادبگیرید و روزانه انجام دهید. اگر مشکل و استرس خاص و شدیدی دارید، ترجیحا از مراجعه به محل کار خودداری کنید و به خودتان استراحت دهید. مدام به طبیعت بروید. الکل و دخانیات مصرف نکنید و مطالعه و کار بر روی روح و روان خود را فراموش نکنید. این کارها از هر جهت باعث رشد بیشتر شما خواهد شد و مشتریان بیشتری را نیز جذب خواهید کرد.

اگر مراجعه کننده هستید

سعی کنید کسی را به عنوان آرایشگر خود انتخاب کنید که علاوه بر مهارت، از لحاظ درونی سالم باشد. حتما بعد از مراجعه به آرایشگاه دوش آب نمک بگیرید. دوش آب نمک باعث میشود که اگر انرژی منفی در جریان باشد اثرش کمتر شود.


نظرات کاربران


(برای ثبت نظر باید وارد سایت شوید.)