مجموعه بیوفی

ارائه دهنده خدمات هوشمند در صنعت زیبایی

مدیتیشن

مدیتیشن زیبایی(همراه فایل صوتی)

محسن مختاری

تاریخ نشر: 1402/08/11
4316

زیبایی و سلامتی ارتباط مستقیم با آرامش ذهن و روح دارد. این جمله معروف را شنیده اید که "چشم، آینه روح است". این جمله به آن اشاره دارد که زیبایی چشم از زیبایی روح سرچشمه میگیرد. ما در اینجا سعی داریم تکنیکی به شما آموزش بدهیم که زیبایی صورت شما را از درون به ترواش در آورد. ما در اینجا با ظاهر کاری نداریم بلکه درون را میسازیم تا زیبایی آن در ظاهر هویدا شود. البته که نمیخواهیم ظاهربین باشیم ولی زیبایی نعمتی ست که در این جهان وجود دارد و چه ایرادی دارد که از آن استفاده کنیم؟

در این مطلب، با هم قرار است مدیتیشنی را انجام دهیم با نام مدیتیشن زیبایی، که توسط مجموعه بیوفی آماده شده است. این مدیتیشن شامل یک فایل صوتی هست که نیاز است هر روز صبح، یا ظهر(صبح زود بهتر است) با شرایطی که خواهم گفت آن را گوش کرده و به حرف های آن توجه کنید و عمل کنید.

شرایط انجام مدیتیشن زیبایی بیوفی

سعی کنید شب زود بخوابید و صبح زود هنگام اذان، یا قبل از طلوع آفتاب بیدار شوید. عادت زود خوابیدن و زود بیدار شدن، خود، یکی از بزرگترین عادات جوان ماندن و زندگی سالم است.

در هر صورت اگر واقعا نمیتوانید صبح زود بیدار شوید، هر ساعتی که بیدار شدید، لباس راحت به تن داشته باشید، دست و صورت و پای خود را تا آرنج بشویید و قبل از اینکه صبحانه میل کنید، به مدت پنج دقیقه حرکات کششی آرام انجام دهید.

حال به حالت چهارزانو که معروف به حالت نشستن نیلوفری یا به اصطلاح لوتوس(Lotus) هست بنشینید. پشتتان را بدون فشار، به یک پشتی تکیه دهید. اگر زانوهایتان درد میکند، بهتر است زیر نشیمنگاه خود یک بالش سفت با ارتفاع کم هم بگذارید. در حین مدیتیشن، کمر باید حالت صاف داشته باشد اما نباید کمرتان سفت و تحت فشار باشد. صاف و رها...

دستهایتان را به حالت زیر بر روی زانوها یا در جلوی شکمتان قرار دهید و فایل صوتی را پخش کنید.

مدیتیشن جذب زیبایی

توجه داشته باشید قبل از پخش کردن فایل مدیتیشن زیبایی بیوفی، حتما گوشی را در حالت پرواز قرار دهید تا تماس های تلفنی، مدیتیشن شما را قطع نکند. کل مدیتیشن زیبایی دوازده دقیقه طول خواهد کشید و نتایج آن در هفته اول قابل مشاهده خواهد بود.

 

مطالب پیشنهادی ما بری شما:


مزایای مدیتیشن:

  • پوست صورتتان شفاف و زیبا خواهد شد.
  • چشمهایتان زیباتر و جذاب تر میشوند.
  • آرامش درون و در نتیجه قدرت درونی شما به مرور بیشتر میشود.
  • کایزمای شخصیت شما افزایش پیدا میکند.
  • اعتماد بنفس شما بیشتر میشود.
  • جسمتان سالم تر و زیباتر میشود.
  • زندگی شادتری را تجربه خواهید کرد.
  • مسائل زندگی را راحت تر تحمل کرده و قادر به حل بسیاری از آنها خواهید بود.

تکمیلی...

در مورد مدیتیشن ماه کامل

چون سوال در این مورد زیاد هست و امروزه متاسفانه بدون اطلاعات دقیق، مردم را ترغیب به مدیتیشن ماه کامل میکنند، این مطلب تکمیلی را در این مطلب قرار میدم.

مدیتیشن ماه کامل انجام ندهید! مخصوصا مدیتیشن های ماه کامل که بصورت دسته جمعی انجام میشوند را هرگز انجام ندهید. کسانی که شما را ترغیب به انجام مدیتیشن ماه کامل میکنند احتمالا در مورد انرژی متخصص نیستند. انرژی ماه یک انرژی زنانه است که در فرکانس های پایین با نیروهای تاریکی و موجودات سطح پایین ارتباط میگیرد. زمانی که ماه کامل میشود انرژی زنانه شدیدی ما را احاطه میکند و از آنجایی که تقریبا همه ما در فرکانس پایین هستیم(با مدعیان ناآگاه کاری نداریم. چون فرکانس ما هرچقدر هم بالا باشد به بعد پنجم و ششم نمیرسد)، آنچه که با مدیتیشن ماه کامل بدست می آوریم جولان دادن انرژی های تاریک و موجودات مختلف در اطراف ما هست که نتیجه اش را هم کاملا در بین افرادی که این مدیتیشن را انجام میدهند مشاهده میکنیم.

 

 


نظرات کاربران


(برای ثبت نظر باید وارد سایت شوید.)

مهسا کلینی زاده
1402/08/17
عالی بود